• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77524
+
-

محدودیت‌های ترافیکی روزهای  تاسوعا و عاشورا در قم

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی قم گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، ممنوعیت‌های ترافیکی در برخی از نقاط شهر قم اعمال می‌شود. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ «حسن قیصری» افزود: از ساعت ۲۴ روز 17 شهریور تا ساعت ۲۴ روز 18 شهریور(روز عاشورا) عبور و مرور و توقف هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به‌استثنای وسایل نقلیه امدادی درمعابر زیر ممنوع است.

وی این نقاط را شامل بلوار عمار یاسر-آذر به سمت سه‌راه بازار، کوچه مخابرات باجک به سمت چهارراه بازار، خاکفرج پل رجایی به سمت میدان مطهری، میدان سعیدی، از فروشگاه رفاه به سمت چهارراه غفاری، از خیابان اراک دوربرگردان جنب پل حجتیه به سمت پل آهنچی و تقاطع حجتیه و دوربرگردان بلوار منتظری حد فاصل پل نیروگاه و تقاطع حجتیه به سمت تقاطع حجتیه اعلام کرد.

به گفته سرهنگ قیصری، این محدودیت‌ها در میدان جانبازان به سمت صفاییه، میدان شهدا به سمت میدان جانبازان، میدان روح‌الله به سمت تقاطع شهدا، تقاطع ناشران به سمت تقاطع عمار یاسر–انقلاب، بلوار عمار یاسر انقلاب به سمت تقاطع چهارمردان، تقاطع سجادیه به سمت تقاطع عمار یاسر انقلاب، تقاطع روحانی_آذر به سمت عمار یاسر–آذر، کنارگذر عمار یاسر به سمت تقاطع عمار یاسر–آذر و سه‌راه بازار و گلزار شهدا از بلوار شاهرودی تقاطع خیابان سقایتی به سمت گلزار اعمال می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید